Denne administrasjonsavgiften sikrer oppfølging av kjøpet til riktig florist. Den inkluderer godkjenning fra floristen og eventuelle påminnelser til floristen for å godkjenne bestillingen. Avgiften dekker også kundestøtte for blomsterkjøp.
Kjære Arvid. Takk for den fine tida vi fikk. Vi vil savne bautaen i gatestubben vår. Du hadde alltid et vennlig ord til alle. Du var hjelpsomheten selv.
Vi ønsker deg en god reise på veien vi alle skal, og ikke vet hvor ender. Vi ses nok igjen Arvid. Takk for den du var for oss.
Til minne om vår kjære onkel Arvid!
Du var alltid den med et glimt i øyet – en mann full av varme og omtanke for alle rundt deg. Gjennom hele oppveksten ga du oss så mange gode minner, øyeblikk vi nå bærer med oss og holder ekstra godt fast i.
Du var et fantastisk menneske, og savnet er stort. Men minnene lever videre, og din trillende, brummende latter klinger fortsatt i hjertene våre.
Hvil i fred.
Jeg har mistet, alt for tidlig, en god kollega fra Kodak og en god venn med Arvids bortgang. Vi startet nesten samtidig hos J.L. Nerlien AS i oktober 1960 og har fulgt hverandre siden da. I ettertid kanskje litt for sjelden, noe en, først når det er for sent, blir klar over.
Hvil i fred gode venn.
Valny Kondolerer.
Jeg sender deg varme tanker og håper du tar vare på alle gode minner og flotte dager selv om savnet vil bli stort.
En hjertekontroll, som jeg må gjennomføre, gjør at jeg dessverre ikke rekker Drøbak på mandag.
Annar
Kjære svoger - vi vet det må skje, men ikke når øyeblikket kommer, at vi går ut av tiden og til den andre siden. Du er nå borte, men minnene om deg lever i hjertet. Gode minner, det var alltid koselige timer hos deg og Valny. Jeg fikk nyte godt av din omtenksomhet og din snekrende praktiske omsorg, og gledet meg over ditt gode forhold til guttene mine. Du var flink med barn, med mennesker generelt. Du er savnet - hvil i fred - Janne.
Bestefar❤️
Det tryggeste stedet på jord.
Hos deg var det alltid varme, støtte og rom for latter. Du kalte meg «tuppa», og ingen sang bursdagssang slik som deg. Det var noe helt eget med stemmen din, smilet ditt og måten du fikk meg til å føle meg sett på.
En som alltid stilte opp, alltid støttet, alltid var der. Takk for alt ❤️ Jeg savner deg