Kjære bestemor ❤️
Tusen takk for alle de gode minnene ❤️ du har alltid vært et forbilde for meg, og har alltid vært den beste-bestemoren ❤️ jeg savner deg veldig mye ❤️
Du vil bli husket for ditt gode smil og hyggelige replikker. Kjære Helge. Jeg føler med deg, og sender deg gode tanker. Anne-Marthea
Våre tanker går til hele familien i denne tunge stund. En klippe og en bauta med sin gode latter, et smil om munnen og hyggelige ord. Takk for alt av familietid vi fikk sammen gjennom så mange år. Klem fra alle oss.
Takk for langt og godt vennskap . Takk for din gjestfrihet både på Støttum og etterhvert Randemveien. Takk for latter og gode samtaler. Vi vil savne deg. Tankene våre går til Helge, Ragnhild, Hans Petter, Tor Andreas og alle andre i familien.
Britt Jane og Knut.
Kondolerer ? tenker på dere i sorgen
Fine bestemor️❤️ Vi savner deg så innmari️
Vi takker for gode felles opplevelser gjennom mange år! Vi vil huske deg for raushet og stor gjestfrihet, vi vil minnes smilet ditt og den gode latteren din.
Varme tanker til Helge, Ragnhild, Hans Petter, Tor Andreas og resten av familien.
Hvil i fred, kjære Mailis. Vi har alltid tenkt på hvor heldig vi har vært som har hatt deg og Helge som gode naboer. Guttene våre elsket å komme innom dere for å si hei, eller hjelpe til med å plukke blåbær. Vi tittet alltid inn til dere hver dag når vi kjørte forbi for å se om dere var ute:-) Vi satte stor pris på deg og du vil bli savnet?Hilsen Benjamin, Filip, Pål og Tonje
Vil savne ditt smil og gode humør. Tenker på dere.
Hvil i fred!
Føler med deg og dine, Helge.
En siste hilsen fra Marte og Thorvald Navestad med familie
Tack för allt. Du kommer för alltid vara djupt saknad.
Vi tenker på dere i sorgen.
Kondolerer så mye.
Vår deltagelse i sorgen
Tenker på dere i sorgen og savnet.
Kondolerer