Jeg savner deg Cathinka Charlotte grønn
Takk for gode minner på fbu med deg. vi savner deg masse hilsen oss som gikk sammen med deg på skolen
Takk for fine år på videregående
Ditt minne vil leve
Alltid blir der du gikk. Hvil i fred.
Hvil i fred ️❤️❤️
Det var alltid stas å møte deg,i gangene, hvil i fred kjære du
Du var et vakkert menneske. Alltid blid der du gikk med ditt hvite lange håret. Hvil i fred,gode deg! ❤️
Hvil i fred
Min vakre solstråle. Du vil alltid være med meg i hjertet. Mamma
Gode minner bevares i mitt hjerte.
Takk for mange fine år innen handikapidretten og takk for mange fine turer i mange år. Hilsen Ås Delta HIL