Din trygge og gode basstemme var alltid god støtte! Takk for mange gode sangerminner🎶
Kondolerer til familien
En siste hilsen til en god og fin nabo.
Til familien: Vi tenker på dere i sorgen.
Takk for alt
En kjær og god sangerbror som alltid var forberedt og la ting tilrette for oss andre. Takk for alle gode minner Einar.
Farfar/svigerfar Einar
Så kom dagen og siste timen,
livets vei til ende var.
Takk for dager, takk for minner.
Takk for alt du for oss var
Minnene lever videre, ikke minst fra alle hyggelige opplevelser sammen med Frogn mannskor. Hvil i fred Einar!
Bjørg og Stein
En flott sangstemme har for alltid stilnet. Takk for mange fine sangopplevelser og gode minner gjennom mer enn 40 år🎼🎶. Du vil aldri bli glemt .RIP 🥀🕯
Min dypeste medfølelse til familien ❤️
Takk for gode sangopplevelser i det store utland
Hvil i fred. Takk for alle gode minner i Drøbak og på Gol.
For sangene stilner ikke,Einar
de lever i oss som er igjen.
I hver tone, i hvert stille minne
møter vi deg igjen-min venn.
Til Einar. Tusen takk for din positive holdning. Du vil bli husket evig for hardt arbeid og hjelpsomhet. Mange hilsener fra Knut Ulvmoen
Du var en hedersmann, behjelpelig og alltid hyggelig. Lyser 🕯️fred over Einar sitt minne🌹
Hvil i fred kjære Einar❤️Varme tanker til familien🌹
Takk for alle gode minner fra Kulturmix-turer og -kor.
Takk for mange gode opplevelser som min sidemann i bassrekka i Kulturmixkoret. Første gang jeg ble kjent med deg var i Azerbajan i 2002. Senere har det blitt mange turer, øvinger og konserter med Kulturmixkoret.
Jeg vil alltid huske deg for din entusiasme og ditt gode humør.
Takk for mange fine opplevelser med Kulturmix-reiser og i koret. Du er og har vært savnet ❤️
Takk for gode stunder med KULTURMIXKORET og på flotte reiser Einar
Varme tanker til hele familien 💔
Takk for mange gode barndomsminner og herlige dager på potetjorde. ❤️
Takk for alle gode minner med Kulturmixkoret
Takk for alle gode barndoms minner som du har bidratt med for belsjø ungene.. Du er husket som en raus ,snill ,hardt arbeidene mann. RIP.
Takk for mange gode minner på Belsjø Hilsen Ingunn, Tove og Lissa
En siste hilsen og takk for godt naboskap — Christine og Tore, Ingunn og Richard»