Du var fin Ellen ♥️
Takk for tiden i Studentbyen på Nattland - og for møte seinere i livet ❤️
Sykkelturen med motor.
Husker da vi syklet rundkjøringen og hadde laget motor på fræmhjulan og det var et himla rabalder.
Men vi kom oss heilskinna heim.
De fine måtidene vi hadde sammen når dere kom nordover med midnattsolen i bakgrunnen og på bordet stod det færsk fesk og levver og mætt bei vi.
Mange gode minner fra alle turene og samtalene med masse fræmmedord.
En siste hilsen fra Rigmor.
Hvil i fred kjære bestemor! Vi vil huske de fine sidene, den smittende latteren din, omsorg du ønsket gi for de rundt deg, at du alltid var positiv uansett hva du sto i. Du var alltd i godt humør, med masse humor. Nå har du jo også fire oldebarn her fra nord fra meg, og den minste har du fått møte. Du ble så glad. Vi sender alle varme tanker til de andre som står igjen
Kjære Ellen,
Tusen takk for din lune, rare, gode humor. Jeg vil alltid huske latteren og smilet ditt!
Varme klemmer fra Hege, fra Frogn
Tusen takk for alt, kjære Ellen ❤️
Kjæreste Ellen, tusen takk for et fantastisk vennskap gjennom 54 år.
Takk for gode minner, på Kjerringøy. Birgit og Villy Bård.Solvoll
Kjære Ellen En siste hilsen
fra Ragnhild med familie
Takk for alle gode minner Kjærlig hilsen familien Lyngmo