Takk for alle minner og stunder vi fikk sammen, utrolig glad i deg verdens beste oldemor
Takk for gode minner, kjære tante Gerd.
Morten, Evy og Ingerid.
Takk for godt naboskap, gjennom mange år ❤️
Varme tanker til familien 🌹
Takk for alle gode minner
Takk for alle gode minner, kjære tante Gerd.
Takk Gerd, for et meget langt og godt fellesskap i Syforeninga. Du var positiv, trofast og hadde stor giverglede til misjonen. Fra oss i Knapstad Syforening
Takk for gode minner, kjære tante Gerd. Viggo og Grete
Eva
Grethe og Ole Jacob