..Takk for massevis av gode barndomsminner, fra voksen alder på Tårstad, Spydeberg og Inderøy. Hvil i fred.🌺. .
Onkel Kolbjørn
Takk for mange gode minner i barndommen fra Tårstad
Takk for tiden sammen med deg og famillien kjære Kolbjørn.
Hvill i fred.
Takk for gode minner
En siste hilsen. Kari og Gunnar, Håvard og Martin.