Så er dagen omme, og jeg er sikker på at du ville elsket all oppmerksomhet du fikk i dag. Det ble 25 år på oss, gode og ikke så gode dager. Hvil i fred, du har kjempet nok, og trosser nok alle odds.
Aldri glemt!
Hvil i fred, sterke, varme og gode mamma. Takk for alle gode øyeblikk, du vil bli savnet!
Takk for alt du har gitt Line, meg og min familie gjennom mange år, Gry! Det var ofte morsomt, alltid overraskende å kjenne deg. :) Du vil bli savnet.
Takk for alle minnene fra Nesodden vgs. Hvil i fred, kjære Gry
Fantastisk, sprudlende kollega! Hvil i fred🌹
Takk for alle gode minner kjære Gry Hilsen gode venner på Sandvollan, Bodil og Kjell, Astrid og Ole, Kari og Kåre, Ane og Lorns
Takk for alle gode minner! Hilsen
Glad damer født i 1961!
Ellen, Liv Berit, Anne, Eva, Tove, Birte og Gerd
En siste hilsen til Gry, og en takk for gode minner!
Kondolerer. Varme tanker til dere.