Kjære Øystein
Vi kondolerer med Solbjørg.
Takker for mange gode minner som barn, ungdom og videre. Trist og sørgelig når en går bort. Tenker på dere i sorgen..
Hilsen Brit og Thoralf
Takk for gode minner fra vi bodde på Bilitt og var mye sammen .
Takk for gode minner og hvil i fred Solbjørg❤️ Kondolerer til familien ❤️
Kjære Øystein m familie. En varm hilsen sendes deg og familien fra Bøvelstad -gjengen i Østmarkas Venner.
Kjære Mamma
Takknemlig for alle gode minner og fine år vi fikk sammen. Du etterlater deg et stort tomrom.
De siste årene og månedene var slitsomme for deg men vil huske alle de gode stundene vi også hadde da.
Hvil i fred
Tenkjer på døkk ❤️
Vi er med dere i sorgen.
Takk for alle gode minner
En siste hilsen til en god nabo. Tenker på deg Øystein og din familie i sorgen.
Vi føler med dere i savnet
Takk for hyggelige minner..
Takk for gode minner fra barndomsårene på Billit og Huseby. Ranveig ♥️
En siste hilsen
Vi føler med dere i sorgen
Vi tenker på dere.
Kjære Øystein m familie
Sender våre varme tanker i sorgen og savnet!
Vennlig hilsen Edvin og Liv
Takk for alle gode stunder!
Hvil i fred