Kondolerer🕊️ kvil i fred Onkel
Takk for gode minner fra barndom i Pasvik , og takk for mange gode telefonsamtaler i de seneste årene.
Takk for gode minner Vidar!
Vår dypeste medfølelse i sorgen
Du vil bli savnet.Takk for hyggelige stunder.Det har det vært mange av.
Føler med dere Ester og Bjørn med familie.
Kondolerer