Kjære Øyolf,
Det var en trist beskjed å få om din bortgang. Du vil bli savnet av oss. Hvil i fred.
Takk for alle gode klemmene du ga ❤️ 🌹 nå hviler du sammen med din kjære Gulla. Lyser fred og kjærlighet over ditt minne 🌺❤️
Tusen takk for alle gode minner, kjære fettern min.
Dette var trist å lese. Du var aldri vond å be om en prat, og var i mange år en god kollega. Med stort hjerte og omsorg for både folk bygninger. Du tok ansvar, og holdt orden, det var varemerket ditt Øyolf❤️ Hvil i fred🙏
Det var trist å få beskjed om at du var blitt avorlig syk og kort tid etterpå var gått bort. Men nå har du blitt gjenforent med din elskede Gulla, og slipper mer smerter og savn. Hvil i fred Øyolf, takk for ditt vennskap
.
Kondolerer til familien, tenker på dere og tapet av to kjære mennesker i løpet av noen få måneder.
Selv om vi ikke hadde så mye kontakt de senere årene, betydde du mye for meg som barn og ung voksen. Takk for alle fine minner. Jeg vil alltid huske deg som varm, snill og god. Hvil i fred, kjære Øyolf.
En god venn har forlatt oss.
Takk for alle gode minner. En siste hilsen fra Haug-søskenbarna