Kjære Oddveig♥️
Nå kan du fortsette på din reise…
til en helt ny verden…
en smertefri verden..
en sorgfri verden…
en roligere verden…
En verden hvor solen lyser evig
det er ingen dag og natt…
Bare en verden som deler alt.
Klem♥️ fra Jorunn.
Takk for alt du var i livet til meg og Alma. Du var et utrolig varmt menneske og vil alltid være i hjertene våre. Hvil i fred kjære Oddveig.
Alltid blid og hyggelig ! Varme tanker og kondolanse til pårørende i den tunge stunden .
Hvil i fred kjære Oddveig🌹
Kjære Oddveig. Vi jobbet sammen i mange år på Drøbak Hagesenter. Vi fant tonen fort og det ble mange arbeidsøkter med skravling, kaffe og masse latter. Du var lett å snakke med om både morsomme og alvorlige ting. Vi snakket ikke så ofte etter du ble pensjonist, men når vi møttes tilfeldig her eller der så gikk skravla like lett som da vi jobbet sammen. Mine tanker går til alle dine, føler med de i sorgen. Takk for alle gode minner kjære Oddveig.
Takk for at du alltid fikk oss til å le.
Hvil i fred, kjære Oddveig. Fra Monica, Ole-Morten og Tobias.