Kjære Thorbjørn,
Tusen takk for alle fine samtaler gjennom årene ❤️ Det å vokse opp med deg og Solveig som naboer rett over veien har vært en glede. Hver gang du så meg, smilte du og vinket, noe som har gitt meg et smil om munnen i mange år. Du slo gjerne av en prat og interesserte deg alltid for hvordan det gikk med meg.
Selv om jeg flyttet til Sverige og ikke møtte dere på lang tid, var det akkurat som om det bare var en uke siden sist vi snakket sammen hver gang jeg kom hjem til Knatrebakkveien. Jeg husker spesielt da jeg kom hjem med hunden min for første gang. Du lyste opp, ville klappe ham og hadde alltid hundegodteri på lager hver gang vi gikk tur forbi 🐾
Du og Solveig sluttet aldri å vinke, smile eller slå av en koselig prat. Dere har alltid husket bursdagen min og skrevet koselige kort, og det har jeg satt stor pris på. Det ble tomt da du flyttet ned til sentrum og jeg ikke lenger møtte deg hver gang jeg kom hjem. Jeg har tenkt mye på deg siden.
Sist gang vi møttes, fikk jeg en god klem da jeg trengte det som mest. Den klemmen betyr ekstra mye nå, og den skal jeg bære med meg videre ❤️ Takk for at du var den du var, og for alle fine minner gjennom årene. Du vil bli savnet. Mange varme tanker til Solveig og familien din i denne vanskelige tiden ❤️
Takk for et langt og veldig godt naboskap gjennom mange tiår.
Takk for alle gode minner i Knatrebakkveien. Alt du og Solveig tok oss jentene med på: Kino i Oslo, slalomturer, Gøteborg, hytta m.m.
Hvil i fred ❤️
Tusen takk for gode minner/ opplevelser i Knatrebakk, ferieturer og på « Hygga» Blefjell sammen med Kristin, Solveig og Deg.
Hvil i fred 🌷
Varme tanker til dere nærmeste Kristin
Takk for fantastisk godt naboskap og vennskap gjennom snart 17 år.
Det er veldig trist og uforståelig at du ikke er her mer.
Torlaug og Inge
kondolerer 🥀 varme tanker til dere alle
Tusen takk for mange fine år som naboer i Knatrebakkveien! Tenker på dere🩵
Hvil i fred snille fine Thorbjørn
Tusen takk for alle de gode samtalene og minnene som nabo! Bao er veldig takknemlig for alle de fine gåturene. Vår hverdag blir ikke det samme uten deg.
Veldig trist å høre! Mange år som god nabo i Knatrebakkveien.
Varme tanker til Solveig og Kristin med famlie.
Tusen takk for alt Morfar! Din kunnskap, positivitet og dine kloke ord vil alltid være med meg! Du har alltid stilt opp og ord kan ikke beskrive hva du har betydd for meg! Hvil i fred🕊️
Privilegert og heldig over å ha fått ha deg som min sviger-bestefar. Takk for all varme, omsorg og gode minner. Du vil aldri bli glemt.